محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

اهدای جایزه نقدی تلبرگ به قربانیان سیل پاکستان توسط مدیر یونپ

در دورانی که به نظر می رسد انسانیت رو به زوال است و برخی از آدمها در قدرت طلبی و حرص ثروت اندوزی خود دست و پا می زنند ، هنوز کسانی هستند که از قدرتی که خدا در اختیار آنها گذاشته در راه کمک به بندگان ضعیف استفاده می کنند. پرداخت جایزه نقدی در کنار اقدامات عملی پیشین در راستای اهداف کاری سازمانی، نمونه ای از تکمیل یک صفت انسانی است . خبری که در زیر میخوانید اشاره به موضوع  فوق است.  

مدیر اجرایی برنامه محیط زیست ملل متحد، جایزه نقدی تلبرگ را به قربانیان سیل پاکستان اهدا کرد.

نایروبی-30 آگوست 2010- آخیم اشتاینر، مدیر اجرایی برنامه محیط زیست ملل متحد، جایزه بین المللی رهبری  به مبلغ هفتادهزار دلار  را به منظور کمک به  مردم پاکستان ، پس از سیل ویرانگر ماه اخیر، اهدا کرد.

                                     

  

اشتاینر، طی مراسم اهداء جایزه بنیاد تلبرگ در 30 آگوست در استکهلم سوئد که برای برنامه گرایی و رهبری اصولی ایشان به وی اهداء شد همگان را به کمک به قربانیان سیل اخیر و حمایت از کمک های انسان دوستانه  به پاکستان فراخواند. ارزش این جایزه که پیش از این نخست وزیر پیشین نروژ دریافت کرده بود به مبلغ پانصد هزار کرون سوئد، تقریباً معادل هفتاد هزار دلار آمریکاست. اشتاینر بعنوان معاون دبیرکل سازمان ملل ، خدمت حرفه ای خود را از روستایی به نام خیبر پاکستان آغاز کرده است.

وی گفت که نه تنها عمیقاً، ابعاد این فاجعه را لمس کرده است بلکه تلاش های فوق العاده جوامع و سازمان های محلی را در بسیج کمکهای امدادی درکنار حمایت جوامع بین المللی درحال گسترش یافته است.

اشتاینر به مخاطبین اعلام کرد که فوراً این وجوه را به برنامه حمایتی روستایی سرحد (SRSP) که سازمان غیردولتی ملی است و برای امداد رسانی به سیل زدگان و  تلاش برای نوسازی جوامع تحت تأثیر روستای خیبر، طی هفته های گذشته بسیج شده است منتقل خواهد کرد.

وجه نقد با تمرکز به اجرای پروژه های احیاء و بازسازی جوامع و به منظور بازگشت زندگی و امرارمعاش مردم منطقه صرف خواهد شد.

   ادامه مطلب ...